Jak ušetřit čas? Virtuální asistentka a další tipy

Máte hodně práce a neustále něco vyřizujete? Nestíháte, přemýšlíte, jak si zorganizovat čas, aby vám ho více zbylo na rodinu nebo starost o váš dům? V tom případě je právě pro vás určená služba virtuální asistentky. Pomůže vám s rutinními úkony, s nimiž jen ztrácíte čas, a vyřizováním.

Dnešní doba je náročná. Vyžaduje po vás stíhat kariéru, rodinu, a ještě hromadu věcí kolem. Nejvíce to pociťují podnikatelé a živnostníci, nicméně i jako zaměstnanec můžete trpět naprostým vytížením. Dlouhodobě je to nezvládnutelné. Budete-li žít pod velkým tlakem, přivodíte si tak akorát zdravotní problémy – fyzické či psychické, každého dožene nejdříve něco jiného.

Dobrý time management je základem života

Někteří lidé toho zvládají více než jiní. Není v tom žádná magie, spíše jen dobrý time management. Pokud vám tedy přijde, že nic nestíháte, zamyslete se nad tím, kam váš čas mizí. Neztrácíte ho brouzdáním po sociálních sítích či čtením novinek? Jestli se chcete naučit pracovat efektivně, odložte telefon a zapomeňte na lákadla internetu. Zkuste si stanovit bloky času, který věnujete doopravdy jen práci a potřebným činnostem, o přestávkách se věnujte všemu ostatnímu. Říká se tomu technika Pomodoro, načtěte si o ní více.

Virtuální asistentka vám ulehčí

Další možností je delegovat část svých úkolů na někoho jiného. Jistě jsou věci, které by za vás nemohl udělat jen tak někdo. Nicméně třeba grafické práce, rutinní procesy, přípravu prezentací či objednání ke kadeřnici může zvládnout třeba vaše virtuální asistentka. Nemusíte zaměstnávat dalšího člověka, službu virtuální asistentky nabízí například na MyTimi.cz. Tento web sdružuje několik Timíků, kteří jsou připraveni splnit vaše požadavky. Umí toho spoustu a jsou tady pro vás kdykoliv, kdy je potřebujete. Platíte přitom pouze za využitý čas.

Asistentky se hodí i jako zaměstnanecké benefity

Virtuální asistentky nejčastěji využívají podnikatelé, nicméně některé firmy je zařizují jako zaměstnanecké benefity. Chtějí svým zaměstnancům ušetřit čas a jak jinak to jde snadněji, než jim ubrat práci a delegovat ji na někoho jiného?

Prostě a jednoduše: Jestli jste vytížení a nemáte na nic čas, něco je špatně. Není to známkou toho, že jste dobří a máte hodně zakázek. Spíš ukazujete, jak si nejste schopní zorganizovat život. Změňte to!

...