+1 bodů
144 zobrazení
v kategorii Mobily
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jaké právo mám v případě, že jsem si včera objednal mobilní telefon v eshopu okay.cz, na mail mi přišlo potvrzení o objednávce. Dnes mi však napsali omluvný mail, kde píšou, že šlo o chybu,  že mi objednávku stornují. Viz:
"Vaše objednávka obsahovala zboží, u kterého byly uvedeny chybné údaje a z tohoto důvodu, s odkazem na platné ustanovení článku 2.9 „Obchodních podmínek - Eshop“ nejsme bohužel schopni tuto objednávku realizovat / dodat. V souladu s uvedeným zněním „Obchodních podmínek – Eshop“, které byly uzavřením objednávky odsouhlaseny, je Vaše objednávka tímto považována za zrušenou."
Jedná se o mobil Huawei G7 nakoupený za 3799,-, což jsem našel na heuréce jako slevu cca - 35%.
Toto jednání se mi samozřejmě nelíbí a dožaduji se dodání zakoupeného produktu. Prosím o radu.
Díky.

Prosím, přihlaště se nebo registrujte se pro vložení reakce k tématu.

1 reakce

0 bodů
Bred Domácí (4.3k bodů)
Vše je jasně řečeno. I když se ti to nelíbí, tak jediné tvé právo je, že si u tohoto eschopu už nikdy nic neobjednáš. Domáhat se neexistujícího zboží či nějaké náhrady by bylo zbytečné




Související témata

0 bodů
2 odpovědí 9.2k zobrazení
+3 bodů
2 odpovědí 274 zobrazení
+3 bodů
1 reakce 137 zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 349 zobrazení
0 bodů
0 odpovědí 176 zobrazení
17.7.2017 v kategorii Mobily Alexandra
0 bodů
1 reakce 420 zobrazení
...