Co může způsobovat špatné starty, cukání motoru za studena i za tepla (pouze na LPG) u vozidla Škoda Octavia 1,6 LPG, motor BFG, 75kW. - Online Poradna Zdarma - Czporadna.cz

Vítáme tě na stránkách Czporadna.cz

Po registraci se staneš součástí bezva kolektivu a získáš řadu nových funkcí.

Neváhej a registruj se! >> zde <<




0 bodů
77 zobrazení
v kategorii Auto moto Zdeněk
Dobrý den,

potřeboval bych se poradit s jedním problémem u vozidla Škoda Octavia combi 1,6 75kW, BFG, r.v. 2003. předěláno na LPG v roce 2012 při cca 120 tis. km (nyní najeto 220tis, 20tis. ročně). Systém LPG je AC Stag 300. První 2 roky jsem vůbec nezjistil, kdy došlo k přepnutí na pohon LPG. Během třetího roku se mi stalo tak 1 za měsíc, že vozidlu mírně klesnul výkon při rychlosti 140-150km/h na LPG. Tento problém se později objevoval častěji a při nižších rychlostech, dnes mi to dělá i při rychlosti 30-50km/h. Musím každou chvíli přepínat na benzín, protože to cukání je nesnesitelné (navíc mi v jednom autoservisu říkali, že při tom cukání může docházet k zahoření v motoru a že je nutné to hned přepnout na benzín - je to pravda?). Na benzín témeř bez problému, opravdu občasný pokles výkonu a následné škubnutí za plynem (cca 1 za 2 měsíce). Zároveň mám hodně špatné studené starty, musím téměř pokaždé sešlápnout plyn. A to mám asi měsíc novou autobaterii. Když už je auto nastartované, tak za studena se najednou zvýší otáčky cca na 1200 otáček, cca na 10-15 vteřin si motor trochu pobouchá a pak otáčky spadnou na cca 900 a motor má opět tichý chod. Na revize LPG jezdím každých 10tis. km, každých 20tis. mi tam dávájí nové svíčky na LPG/benzín pohon. Jednu z možných příčin cukání prý může být podsávání motoru, špatná těsnost v membráně horního sání. Toto mi sdělili v autoservisu, kde mi instalovali LPG, ale nechtělo se jim do toho. Řekli mi, že pokud znám šikovného automechanika, tak ať mi to překontroluje. Nechtělo se mi to hned měnit z důvodu drahého dílu (horní sání cca 5-6tis. Kč). Tak jsem to měl v jednou autoservisu, kdy jsem měl i zapůjčený díl horního sání. Ale těsnost sání byla v pořádku, proto se k výměně nepřistoupilo. Už mi to zlobí přes 2 roky, ale opravdu divné na tom je, že pokud by něco netěsnilo, tak by se přece nemohlo stát, že ujedu 1000km bez cuknutí a pak zase období, kdy to cuká. Jinak od začátku instalace mi svítí kontrolka, která označuje kromě jiného i závadu na lambda sondě, vedoucí autoservisu mi říkal, že jemu to také svítí od začátku přestavby na LPG, takže jsem to nikdy neřešil. Bohužel pokud by byla porucha na lambda sondě, tak bych to asi kvůli neustále rozsvícené kontrolce nepoznal. Budu moc rád, pokud mi někdo s tím poradí. Protože dobrá rada je nad zlato :-)

Vaše reakce

Vaše jméno:
Soukromí: Vaše e-mailová adresa bude použita pouze pro zaslání těchto notifikací
Anti-spamová verifikace (Odpovězte na otázku):
Pro přeskočení této verifikace v budoucnu, se prosím přihlašte nebo registrujte.


Související témata

0 bodů
3 odpovědí 290 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 33 zobrazení
0 bodů
1 reakce 278 zobrazení
+3 bodů
2 odpovědí 231 zobrazení
v kategorii Auto moto Lukas
0 bodů
2 odpovědí 941 zobrazení
0 bodů
0 odpovědí 38 zobrazení
0 bodů
1 reakce 60 zobrazení
+3 bodů
0 odpovědí 451 zobrazení






Top 10 nejzobrazovanějších otázek
Parkside
Zkusit
Rentier
Keci
Pan Odvárka
Kolik je palec?
Ombucman
Proč je nebe modré?
The Sims 4 čeština
Pedály v autě




10.9k otázek

28.8k odpovědí

12.4k komentářů

689 reg. uživatelů




...