Vítáme tě na stránkách Czporadna.cz

Po registraci se staneš součástí bezva kolektivu a získáš řadu nových funkcí.

Neváhej a registruj se! >> zde <<




0 bodů
275 zobrazení
v kategorii Auto moto

Jaká je častá příčina vzniku nebezpečí pádu motocyklu v zatáčkách?

Vaše reakce

Vaše jméno:
Soukromí: Vaše e-mailová adresa bude použita pouze pro zaslání těchto notifikací
Anti-spamová verifikace (Odpovězte na otázku):
Pro přeskočení této verifikace v budoucnu, se prosím přihlašte nebo registrujte.

3 reakce

+2 bodů
arygnoc Registrovaný (913 bodů)

vodič (řidič).

(smoking)

image


+2 bodů
Bred Domácí (4.3k bodů)

nezkušenost a nevyježděnost řidiče

+2 bodů
opicak Registrovaný (769 bodů)

Pokud vynechám oba předchozí pravdivé názory, fyzikální příčina je jedna (ztráta adheze), ale může se projevit dvojím způsobem.
1- smyk předního kola a to "přebržděním" - tento pád je vcelku v pohodě za předpokladu, že jste na okruhu, tedy žádná svodidla a protijedoucí.
2 - smyk zadního kola - podklouznutí kdy už se kolo nechytne je v pohodě, ale v případě, že se kolo opět chytne, tzv. highsider, tak to je maso. Kolo klouzne (protočí se při akceleraci) řidič ubere a kolo se opět chytí, dojde ke stlačení pérování s následným vykopnutím jezdce tím, že se pružina opět prudce roztáhne.

zvládnout ho je náhoda a štěstí




Související témata

0 bodů
0 odpovědí 75 zobrazení
12.12.2020 v kategorii Auto moto Jindřich Valko
0 bodů
1 reakce 144 zobrazení
0 bodů
0 odpovědí 128 zobrazení
+3 bodů
2 odpovědí 471 zobrazení
+1 bodů
1 reakce 268 zobrazení
26.8.2015 v kategorii Auto moto anonym
0 bodů
2 odpovědí 296 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 183 zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 177 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 1.3k zobrazení
...