Vítáme tě na stránkách Czporadna.cz

Po registraci se staneš součástí bezva kolektivu a získáš řadu nových funkcí.

Neváhej a registruj se! >> zde <<

0 bodů
241 zobrazení
v kategorii Auto moto

Když nechám auto před barákem (rovinka) mám zatáhnout ruční brzdu? Nebo nechat rychlost? Co je lepší?

Vaše reakce

Vaše jméno:
Soukromí: Vaše e-mailová adresa bude použita pouze pro zaslání těchto notifikací
Anti-spamová verifikace (Odpovězte na otázku):
Pro přeskočení této verifikace v budoucnu, se prosím přihlašte nebo registrujte.

5 reakce

+1 bodů
frantaXX Registrovaný (298 bodů)

Davej jen rychlost, protoze rucni brzda nevydrzi kazdodenni pouziti. Lanko se mirne roztrepi a kola budou pri jizde pribrzdovany. Poznas to tak, ze budou rafky stale horky.
Mam tyhle zkusenosti uz za sebou.(smoking)

milan.cukrar Registrovaný (176 bodů)

Jak se roztřepí lanko, když je na obou koncích letováno?



+1 bodů

na opravdové rovince jen rychlost - jedničku nebo zpátečku
u automatu P
na svahu vždycky i ruční brzdu - i u automatu - ale nejlíp podložit šutrem

0 bodů
opicak Registrovaný (769 bodů)
Upraveno opicak

Nenapsal jste jaké auto. Není totiž auto jako auto. A to z konstrukčních důvodů motoru.
Klasickým příkladem špatné konstrukce je Fabia 1.2 HTP. U takového auta si koleduje řidič o poškození motoru tím, že na mírném kopci nechá rychlost zařazenou. Proč? Je to maloobjemový motor, který má spoustu vychytávek, aby měl jakýsi výkon. A tou kritickou věcí v motoru jsou rozvody. Zde konkretně řetěz s obrovskými napínáky. Ty jsou v motoru proto, aby "prohýbaly" řetěz za chodu a tím měnily vzájemnou polohu vačky a klikové hřídele. Tím se docílí optimálnějšího spalování při různých režimech chodu tohoto motoru. Jenomže napínák je napínán tlakem oleje, který tedy u stojícího motoru nebude a nebo klesá. Může dojít k takovému povolení tlaku napínáku, že řetěz je volný natolik, že při pokusu o start řetěz přeskočí. A tím je dílo zkázy dokončeno. V lepším případě nejede, v horším je poškozená hlava, ventily a písty.Ve větších servisech není snad den, kdy není dovlečeno auto s poškozeným motorem, který jak já říkám, spáchal sebevraždu. "ještě včera bylo všechno v pořádku a dnes to nestartuje", takovou či podobnou větu je pak slyšet nad otevřenou kapotou auta.
Tedy jsou auta, kterým to nevadí a jsou auta, která to nemají ráda. 1.2 HTP je jedním z nich. Bohužel od prodejce se to nedozvíte, nebude vám přeci říkat, že to auto, co si kupujete má blbý motor.

ještě doplním:
http://uloz.to/xrQd39Vn/htp-problemy-pdf

0 bodů

každopádně zatahuj ručku a rychlost taky. To s roztřepenýma lankama ručky je nafouknutá bublina. -Tohle- se děje když právě ručku nepoužíváš vůbec a rez se nesjede(zatahováním). V životě se mi nestalo ani při sebevětších mrazech nebo v létě aby se mi třepilo lanko ručky.Lidi jí nepoužívaj -tím pádem lanko rezne,rezne,pak jí jednou použijou(třeba v zimě) a lanko v háji nebo se nehne. Tím normálním používáním právě tomuhle předejdeš. Mimoto mám o tomhle velký článek (Svět motorů,starší číslo)

0 bodů
milan.cukrar Registrovaný (176 bodů)

Není třeba zatahovat ruční brzdu. Zkuste pokus, zařaďte 1. a silně zatlačte...

Pokud má vyšlahaný pístní kroužky, tak nevím, nevím!



Související témata

0 bodů
5 odpovědí 365 zobrazení
+3 bodů
1 reakce 110 zobrazení
16.9.2015 v kategorii Auto moto Kamila36
+3 bodů
2 odpovědí 200 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 346 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 527 zobrazení
0 bodů
9 odpovědí 346 zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 139 zobrazení
0 bodů
4 odpovědí 163 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 705 zobrazení
14.4.2014 v kategorii Auto moto František Průha
...