0 bodů
94 zobrazení
v kategorii Mobily

Ahojte :)
Prosím Vás vedeli by ste mi nejak pomôcť? Ja mám jeden problém s Tesco Mobile že čo sa dá aktivovať ten internet na deň za tých 20 korún tak posledný týždeň mám stále na mobile vypnuté mobilné dáta a aj tak mi dojde správa že mi to stiahlo za internet a neviem si dať s tým už rady že čo tam môže byť v tom za chybu keďže v ten deň na internete nie som a poobede mi zakaždým dojde sms s tým že mi stiahli za internet.

Prosím, přihlaště se nebo registrujte se pro vložení reakce k tématu.

1 reakce

0 bodů
arygnoc Registrovaný (913 bodů)

možno by stálo za pokus kontaktovať operátora - buď na linke alebo priamo niekde v kamennej predajni.

máte možno vypnuté prijímanie a odosielanie dát cez gprs (a iné formáty paketových služieb), ale nie samotnú službu obnovy dátovývh služieb (dáta na deň) - čo sú dve rozdielne služby (prenos dát je služba siete, mobilné dáta sú služba operátora).

(smoking)

image




Související témata

0 bodů
1 reakce 172 zobrazení
0 bodů
11 odpovědí 565 zobrazení
23.9.2014 v kategorii Diskuze arygnoc Registrovaný (913 bodů)
0 bodů
0 odpovědí 287 zobrazení
0 bodů
1 reakce 268 zobrazení
16.11.2020 v kategorii Mobily Michael
0 bodů
0 odpovědí 228 zobrazení
0 bodů
0 odpovědí 232 zobrazení
0 bodů
0 odpovědí 129 zobrazení
29.12.2018 v kategorii Mobily User1234
...