Vítáme tě na stránkách Czporadna.cz

Po registraci se staneš součástí bezva kolektivu a získáš řadu nových funkcí.

Neváhej a registruj se! >> zde <<

+1 bodů
417 zobrazení
v kategorii Počítače, internet
Beru B komplex ale už několik let. Pomáhá mi to na kůži. Nemůžu si nějak poškodit zdraví ?

Vaše reakce

Vaše jméno:
Soukromí: Vaše e-mailová adresa bude použita pouze pro zaslání těchto notifikací
Anti-spamová verifikace (Odpovězte na otázku):
Pro přeskočení této verifikace v budoucnu, se prosím přihlašte nebo registrujte.

2 reakce

0 bodů
Vše, co se dlouhodobě úžívá, může uškodit. Třeba nadměrné dávky vitaminu B-6 mohou způsobit poruchy nervového systému.
Tak já na chvilku raději vynechám. Díky za odpověď


0 bodů
Dobrý den, dlouhodobě užívám B-koplex-asi jednu tabletu denně, před spaním- nemohu usnout nebo, když jsme unavená. Může mi toto způsobit nějaký zdravotní problém?

Děkuji za odpověď Lidka


Související témata

+1 bodů
1 reakce 163 zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 1.2k zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 219 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 4.5k zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 631 zobrazení
+3 bodů
2 odpovědí 100 zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 546 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 245 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 150 zobrazení
21.6.2014 v kategorii Zdraví, krása Dušan
...