Vítáme tě na stránkách Czporadna.cz

Po registraci se staneš součástí bezva kolektivu a získáš řadu nových funkcí.

Neváhej a registruj se! >> zde <<

+1 bodů
340 zobrazení
v kategorii Zdraví, krása
Mám užívat hořčík ale mám po něm průjem. Po každém užití letím na záchod. Dá se s tím něco dělat?

Vaše reakce

Vaše jméno:
Soukromí: Vaše e-mailová adresa bude použita pouze pro zaslání těchto notifikací
Anti-spamová verifikace (Odpovězte na otázku):
Pro přeskočení této verifikace v budoucnu, se prosím přihlašte nebo registrujte.

2 reakce

0 bodů
Doporučuji začít s nízkou dávkou po jídle a postupně zvyšovat.


0 bodů
Nebo změnit formu užívání, rozpustné tablety, pilulky, tablet.


Související témata

0 bodů
2 odpovědí 1.5k zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 2.0k zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 176 zobrazení
9.1.2020 v kategorii Zdraví, krása Roman
0 bodů
4 odpovědí 269 zobrazení
+3 bodů
7 odpovědí 364 zobrazení
4.3.2016 v kategorii Zdraví, krása Angelo Registrovaný (104 bodů)
+4 bodů
3 odpovědí 93 zobrazení
9.9.2015 v kategorii Zdraví, krása nikča
+2 bodů
1 reakce 367 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 160 zobrazení
+2 bodů
2 odpovědí 472 zobrazení
26.8.2015 v kategorii Vaření, jídlo marod
0 bodů
6 odpovědí 2.1k zobrazení
31.8.2014 v kategorii Zvířata Regina
...