+1 bodů
387 zobrazení
v kategorii Zdraví, krása
Mám užívat hořčík ale mám po něm průjem. Po každém užití letím na záchod. Dá se s tím něco dělat?

Prosím, přihlaště se nebo registrujte se pro vložení reakce k tématu.

2 reakce

0 bodů
Doporučuji začít s nízkou dávkou po jídle a postupně zvyšovat.


0 bodů
Nebo změnit formu užívání, rozpustné tablety, pilulky, tablet.


Související témata

0 bodů
2 odpovědí 1.7k zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 2.2k zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 260 zobrazení
9.1.2020 v kategorii Zdraví, krása Roman
0 bodů
4 odpovědí 329 zobrazení
+3 bodů
7 odpovědí 431 zobrazení
4.3.2016 v kategorii Zdraví, krása Angelo Registrovaný (103 bodů)
+4 bodů
3 odpovědí 126 zobrazení
9.9.2015 v kategorii Zdraví, krása nikča
+2 bodů
1 reakce 493 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 215 zobrazení
+2 bodů
2 odpovědí 517 zobrazení
26.8.2015 v kategorii Vaření, jídlo marod
0 bodů
6 odpovědí 2.2k zobrazení
31.8.2014 v kategorii Zvířata Regina
...