Vítáme tě na stránkách Czporadna.cz

Po registraci se staneš součástí bezva kolektivu a získáš řadu nových funkcí.

Neváhej a registruj se! >> zde <<

0 bodů
152 zobrazení
v kategorii Škola, příklady

Pujdu rovnou k veci mam strach z matikarky
Myslim ze mi dela aji obcas naschvaly chodim hodne k psychologum
Beru leky na nervy predvcerejsi jsme zjistili ze mam
Adhd nevim co delat a neni to jenom matikarka je
toho hodne obcas se mi stane ze se mi podlomi nohy
a ja sebou seknu poradte nevim co delat

Vaše reakce

Vaše jméno:
Soukromí: Vaše e-mailová adresa bude použita pouze pro zaslání těchto notifikací
Anti-spamová verifikace (Odpovězte na otázku):
Pro přeskočení této verifikace v budoucnu, se prosím přihlašte nebo registrujte.

3 reakce

+2 bodů
arygnoc Registrovaný (913 bodů)

podívajte sa, to je tak.
kedysi nejaké syndrómy neexistovali a platilo - buď vieš, alebo nevieš.

platí to i dnes - nevyhovárajte sa, nikoho to nezaujíma a verte, v živote ani zaujímať nebude, život je boj, zvykajte si.
bojujte v života, bojujte i sám so sebou.
v prírode tí, ktorí boj nezvládnu, zomierajú.

takže zabudnite na nejakých psychológov, syndrómy a prestaňte byť srač*ou, povedzte si, že ste lepší.
a dokážte to.
veď - čo sa vám môže stať?, horšie to už nebude.

(smoking)

bože, to sme to dopadli, deti chodia k psychológom a berú lieky na nervy...

image


0 bodů

Potřebujete zřejmě zprávu od lékaře, kterou dáte ve škole buď řediteli, který by měl informovat vyučující, nebo přímo matikářce. Možná poradí další.

Přístup k postiženému:

Shrnutí ve vztahu ke školní praxi by pak bylo, že dítě s ADHD bývá často inteligentnější, než by odpovídalo jeho studijním výsledkům. Ohledně přístupu je třeba volit strategie, které pomohou eliminovat nedostatky pozornosti a impulzivitu. Důležité je nekonfliktní prostředí, podněty pro zapamatovaní, síťovaní poznatků, motivace, spíše kratší úkoly, možnost vybití atd… Další zásady jsou:
zadávání jednotlivých úkolů a důsledné sledování splnění – motivuje k další snaze, upevňuje sebevědomí, vede k sebekázni a uznání autority-vzoru
pravidelnost a režim dne – při úpravě poruch učení je obzvláště nutné dodržet čas určené činnosti, protože vytváříme podmíněný reflex v rámci připravenosti mozku na práci. Pomáhá vyššímu soustředění.
střídání činností – po námaze mozku je nutno odreagovat hyperaktivitu organizmu, jinak si dotyčný najde jinou cestu (rušení ostatních ve třídě, komíhání tělem nebo končetinami)
při poruchách a nižší schopnosti soustředit se na čtení nabízíme komiksy podle věkové úrovně nebo krátké příběhy, tištěné velkým písmem. Vycházejí i takovéto knihy pro dospělé.
spolupráce s odborníkem – pomůže rozeznat překonané a skryté problémy, doporučí nejvhodnější postupy a je informován o nových metodách, například s využitím počítače.
Farmakoterapie:
Atomoxetin – selektivní inhibitor zpětného vstřebávání noradrenalinu
http://cs.wikipedia.org/wiki/ADHD

0 bodů
Sůwa Pokročilý (1.1k bodů)

Co je to "matikatka"? Tady je možnost opravy! Klíčová slova taky nejsou zrovna ideálně zvolena.
Pokud to budu chápat jako strach z matikářky, tak jak jsi na tom s matematikou? Když budeš v matice vynikat, tak strach mít nemusíš, jinak samozřejmě asi nejvíc pomůže psychiatr ( léky ) a psycholog ( pomůže hledat příčiny ) :)



Související témata

0 bodů
4 odpovědí 245 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 270 zobrazení
20.4.2014 v kategorii Zdraví, krása Tomáš Souček
0 bodů
4 odpovědí 916 zobrazení
15.5.2014 v kategorii Vaření, jídlo Šťastný Jan
0 bodů
0 odpovědí 123 zobrazení
0 bodů
1 reakce 124 zobrazení
0 bodů
1 reakce 99 zobrazení
30.12.2014 v kategorii Ostatní anonym
0 bodů
1 reakce 161 zobrazení
+2 bodů
2 odpovědí 71 zobrazení
+1 bodů
4 odpovědí 176 zobrazení
0 bodů
5 odpovědí 178 zobrazení
...