HintBot

Získejte přehled o své firmě, ziskovosti projektů, klientů, cenné tipy a mnohem více!

Jak analyzovat data o ziskovosti?

Mnoho firem si láme hlavu nad tím, jak vhodně zobrazovat data o ziskovosti svých projektů, jednotlivých klientů nebo zaměstnanců. Zároveň často hledají způsoby, jak ze svých nasbíraných dat vytvářet analýzy a přemýšlejí, jaká by z nich měla vyplynout rozhodnutí. Náš HintBot s tímto vším dokáže pomoci. Snadno se implementuje i do již zavedeného systému a brzy se tak může stát cennou součástí vaší firmy. Pokud teprve začínáte, můžeme vám rovnou poskytnout komplexní balík služeb pro správu podniku.

Proč právě HintBot?

  • Dokáže zobrazit přehled ziskovosti projektů a jejich částí, ziskovosti klientů a ziskovosti zaměstnanců
  • Zvládne poradit, kterým zaměstnancům přidat a kteří jsou naopak ztrátoví
  • Umí identifikovat, kteří zákazníci generují nejvíce zisku a dává tak smysl se jim maximálně věnovat
  • Je schopen ukázat na zákazníky, kteří jsou pracní a přitom nepřinášejí odpovídající zisk

Co všechno HintBot umí?

  1. Zobrazení dat: získáte přehled o ziskovosti projektů a jejich částí, ukáže vám ziskovost klientů, zobrazí ziskovost jednotlivých zaměstnanců a umožní tyto informace jednoduše vizualizovat do interaktivních grafů, ve kterých si můžete zobrazit přehledy zisků za jednotlivá období.
  2. Umělá inteligence vám na základě nashromážděných dat pomůže identifikovat zaměstnance nebo zákazníky, kterým je dobré věnovat pozornost. Poradí, kterému zaměstnanci zvýšit odměnu a o kolik, pokud je při práci efektivní a ziskovost je tak na vysoké úrovni. Identifikuje zaměstnance, kteří jsou proděleční. Poukáže na zákazníky, kteří vám generují nejvíce zisku a vyplatí se tak věnovat jim více. Ukáže, který zákazník přináší více práce než užitku a je tedy na čase zvážit, zda je strategicky důležitý, nebo je spíše čas s ním rozvázat spolupráci.
  3. Pomáhá s nastavením: Umožňuje nastavovat minimální a maximální marže, sledovat provozní náklady a třídit je do odpovídajících kategorií, jako například náklady na provoz serveru, marketingové náklady, náklady na kanceláře a další.

...