Vítáme tě na stránkách Czporadna.cz

Po registraci se staneš součástí bezva kolektivu a získáš řadu nových funkcí.

Neváhej a registruj se! >> zde <<

0 bodů
4.5k zobrazení
v kategorii Zdraví, krása

Mám užívat B-komplex dneska jsem si dal první a mám úplně žlutou moč. Je to od toho? Nebo jsem nemocný? Mám strach.

Vaše reakce

Vaše jméno:
Soukromí: Vaše e-mailová adresa bude použita pouze pro zaslání těchto notifikací
Anti-spamová verifikace (Odpovězte na otázku):
Pro přeskočení této verifikace v budoucnu, se prosím přihlašte nebo registrujte.

3 reakce

+4 bodů
mowla Domácí (2.9k bodů)
Upraveno mowla

Žluté zbarvení moči způsobuje riboflavin - součást B-komplexu.
Je to OK.
;-)



0 bodů
boruvka Registrovaný (403 bodů)

Zkuste pít více tekutin.

0 bodů

Děkuji



Související témata

+3 bodů
1 reakce 950 zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 767 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 4.3k zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 630 zobrazení
0 bodů
1 reakce 289 zobrazení
4.7.2014 v kategorii Zdraví, krása Ell
0 bodů
1 reakce 200 zobrazení
4.7.2014 v kategorii Zdraví, krása Ell
0 bodů
3 odpovědí 553 zobrazení
22.5.2014 v kategorii Zdraví, krása Evžen Prán
0 bodů
3 odpovědí 245 zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 344 zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 439 zobrazení
...