0 bodů
4.8k zobrazení
v kategorii Zdraví, krása

Mám užívat B-komplex dneska jsem si dal první a mám úplně žlutou moč. Je to od toho? Nebo jsem nemocný? Mám strach.

Prosím, přihlaště se nebo registrujte se pro vložení reakce k tématu.

3 reakce

+4 bodů
mowla Domácí (2.9k bodů)
Upraveno mowla

Žluté zbarvení moči způsobuje riboflavin - součást B-komplexu.
Je to OK.
;-)



0 bodů
boruvka Registrovaný (403 bodů)

Zkuste pít více tekutin.

0 bodů

Děkuji



Související témata

+3 bodů
1 reakce 1.1k zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 794 zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 4.4k zobrazení
0 bodů
3 odpovědí 771 zobrazení
0 bodů
1 reakce 311 zobrazení
4.7.2014 v kategorii Zdraví, krása Ell
0 bodů
1 reakce 220 zobrazení
4.7.2014 v kategorii Zdraví, krása Ell
0 bodů
3 odpovědí 579 zobrazení
22.5.2014 v kategorii Zdraví, krása Evžen Prán
0 bodů
3 odpovědí 280 zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 381 zobrazení
0 bodů
2 odpovědí 525 zobrazení
...